Los visitantes demandaron más información turística este año

Novas: 

Fuente: "La Voz de Galicia"
El concelleiro de Cultura e Deportes, José Fernández Carrete, explica que la idea de realizar por primera vez una fiesta de degustación de ternera pretende «reivindicar unha parte importante da historia de Becerreá e promocionar a carne de vacún da nosa zona, de moita calidade».

Los cuatro días de festejos, que además de al becerro vuelven homenajear al turista después de muchos años, contemplan «con vocación de continuidade e un programa moi amplo, que inclúe música tradicional galega e grupos folk», destaca Carrete, quien se muestra satisfecho porque la villa recibió «máis visitantes este verán». El concelleiro afirma que por la casa consistorial pasó mucha gente «interesada no turismo» y que aumentó la demanda de información y guías de la zona con respecto a años anteriores.

«Hai moita xente que se animou a adquirir vivenda en Becerreá para pasar aquí o verán, o que constitúe un motor para a economía local, xa que deixan cartos e ao final beneficia a todos», apunta el concelleiro.

Carrete dice que se ha propueso trabajar desde la concellería que dirige para «potenciar o turismo de natureza e recuperar o patrimonio histórico-artístico: Hai construccións no Concello que teñen un enorme valor, como o convento de Penamaior ou as pontes de Gatín e Cruzul». En este sentido, Carrete anuncia que el Concello ha puesto en marcha una catalogación de hórreos y leyendas populares en colaboración con los pedáneos de las parroquias.